Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Sara - 26 juni 2012 02:45

Att bli dissad av sim BÄSTA kompis ärnågot som sticker kniven i hjärtat, du svarade inte mig på ca 15 dagar, jag viste inte va jag gjort fel!

Jag får panik va fan hade jag gjort dig...?

Inatt fick jag till svar att du ville gå vidare, fly ifrån mig, och det va vad ditt hjärta kände!

Jag fattar inte varför, du har sagt alla gånger innan att jag är en underbar vän du aldrig kommer lämna, men va hände jo inatt lämnade du mig!

Some die young, aa det gjorde våran vänskap!

Jag fattar inte varför? jag kan fortfarande inte fatta att jag blev dissad av dig? men du fick mig att gråta, du sa att du aldrig ville se eller höra mig gråta, nej det behöver du inte, du tryckte kniven i hjärtat och dissade mig!

Men saken är den att även om jag sa att jag skulle glömma dig, så kommer jag aldrig göra det! DU har satt dina fotspår, sår och glädje  mitt hjärta! men Du lämnade bara kvar den satans smärtan!

Tack för denna tiden!


Det är lätt att säga föralltid,de är lätt att falla sönder, de är lätt att ge bort sitt hjärta, att förlora någon man trodde var för alltid!

   Jeff peff, kommer aldrig glömma dig!


/underbaraste <3

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards