Alla inlägg under april 2012

Av Sara - 29 april 2012 18:43

Jsg är hemma efter en underbar helg i Kosta med Växjö Hv-U!

Första kvällen va okej, vi grillade korv, satte upp tält ocg umgicks med varandra, vi gick in på mer vem vi va så att man lärde känna alla mer.

sen när man skulle sova hoppade man ner i en sovsäck i ett varmt tält för vi hade en kamin som skulle va tänd hela natten så de fanns värme, vi blev helt enkelt bortskämmda ;)

kl 01.50 kommer en person och väcker mig, förstör den lilla sömn jag fått "Sara! din eldpost börjar om 10 min", jaha då va de bara att ta på sig all utrustning och dra med vatten flaskan till platsen för att påbörja nattens tråkigaste men viktigaste uppgift. så de blev bara ca 4 timmars söm den natten för sen skulle jah hjälpa tjejen efter mig och visa va eldposten gick ut på!

hela dagenefter de va vi ute och gick....

Sen på kvällen hade vi sjukvård, jag hade blivit "Påkörd" och hade allvarliga buksmärtor, vilket betyder tt jag va en jävla jobbig skademarkör som behövde akut hjälp!

Men sen då när vi ska sova så bir jag uppskrämd, den personen vet att jag hatar skogen på natten och han vet att jag hatar att sova ensam för de är en av mina största rädslor....

 jag kunde inte somna fören kl 2, de va svinkallt ute för de va enmanna tält.. man vaknade så va man död, man frös och man skakade och kunde inte somna om.... Jag somnade kl 2 efter många tårar av rädsla, sen vaknar jag kl 4 och fryser satan, då vakanade jag för dagen, så de blev bara två timmars sömn...

så jag har sovit ca 6 timmar på två dygn då ser man ut såhär:  



men jag älskar de endå!

Kram på er!


/underbarastee <3

Av Sara - 26 april 2012 16:03

"Våga satsa för att vinna" är en annan förklaring på "ge aldrig upp"!

Livet kan va svårt ja, men de hindrar dig aldrig från att sluta kämpa!

Ett ljus i mörkret finns alltid, som de finns alltid en väg ut från snåret <3

Tro på dig själv, lita på att du kan "våga satsa för att vinna" <3


/Underbaraste <3

Av Sara - 25 april 2012 19:47

Haaaj på er :D

Idag är de en underbar dag, jag känner mig omtyckt och inte lika efterbliven som vanligt!

För idag har jag varit en BITCH! Jag älskar att få spydiga kommentarer för jag lyckas alltid svara dubbelt så spydigt tillbaka!

T.ex om någon säger "Här har du dina äckliga pengar, du kan a och köra upp dom i röven!", då kan man alltid svara "Tack jag kör görna upp pengarna i min röv med ett rent nöje, för jag har ju fått dom av dig ditt rövhål!".


Hahahahaha jag är bäst :D


/Underbarastee

Av Sara - 24 april 2012 14:11

Bara för att man tror att man har en av skolans snyggaste, sexigaste och vackraste tjej behöver man inte tryck ner på andra för  att försöka vara cool!

Den som är skolans "Snyggaste, sexigaste och vackraste tjej" brukar visas som den fula helt utflippade elaka och helt onödiga tjejen ever!

Varför tror folk att de är så coolt att mobbas? De är de verkligen inte ska jag säga, de är något av de jobbigaste en människa kan råka ut för. de kan leda till att folk får dåligt självförtroende och sen tror att man verkligen är de som mobbaren kallar en, de kan till och med leda till döden!


Men jag är stark, jag tänker fan visa var skåper ska stå, jag tänker inte ge upp bara för att skolans fjolla trycker ner mig och snackar skit bakom min rygg!

Att trycka ner någon betyder att den som blir nertrytckt är stark, attt den inte ger upp utan håller kvar.

Dom som snackar skit bakom en annans rygg ligger steget efter, eftersom man snackar om någon annans förflutna BAKOM en annans rygg!

Så ni som tror att ni är coola jag kan inte annat än säga att de är ni inte, att vara svag är inte bra, och att ligga steget är heller inte bra!


/ Underbarastee

Av Sara - 23 april 2012 17:08

Ni vet hur man känner sig när de finns en man stör sig på hur mycket som hellst, men man vågar inte säga till den hur mycket man hatar den!

De finns en kille i min klass som tror han kan göra va han vill bara för att han är tillsammans med en fitta, han sparkar på mig, han puttar på mig, han tar mina saker och så fort jag säger något så skriker han till mig "Sluta lipa för minsta lilla"! De är inte rätt, men när jag sparkar tillbaka, puttar eller säger till honom att sluta lipa för minsta lilla tror han att han äger mig och kan göra va fan han vill, så han sparkar eller puttar mig ännu hårdare så att jag antingen trillar eller får blåmärken och gör ont!

Jag tänker fn inte stå ut med de mer så nu sätter jag honom på enden av en spättsad pinne och grillar honom över elden och visar att såhär tänker jag fan inte ha de mer!'

En vacker dag så ska han fan få igen!!!

HEMDEN ÄR LJUV!!


/En sur Underbarastee

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards