Alla inlägg under januari 2012

Av Sara - 24 januari 2012 17:36

Med dina vackra ögon och din gyllene röst,
Blir du mitt hjärtas tröst,
Under mörka tider ska jag älska dig,
För det finns ingen annan som du för mig <3       

 

Av Sara - 22 januari 2012 16:00

Att man kan sakna en person så mycket gör ont, ibland gråter jag om kvällarna, jag kan till och med gå en hel dag och va nere för att jag saknar dig!

Jag kommer så väl ihåg första dagen då du gick i skolan, jag trodde du va en kaxig bitch som bara va med dom coola och skulle va med dom som mobbade mig, men idag ångrar jag dom tankarna för du är en av dom BÄSTA jag känner, jag vet att vi har bråkat och haft världens krig emellan oss men dom tiderna är förbi.

Den dagen jag minns mest va den dagen då vi bråkade och kallade varandra elaka saker, jag ångrade allt de när jag kom hem och nästa dag dissade jag dig totalt, du fick mig att gråta när du skickade ett sms för dina sista pengar till mig samma dag "SARA JAG KLARAR MIG INTE UTAN DIG! FÖRLÅT

Jag va van vid att folk kom och dissade mig lika snabbt, men sån va inte du

jag kommer ihåg alla låtar vi spelade du och jag spelade gitarr dom minnena lever ALLTID kvar, de går inte glömma de va helt underbart, jag sjunger som en kratta med allt blev bra när du va med

Alla gånger jag följde med dig ut då du rökte, den gången du fick mig att skolka, den gången du berättade om att du hade räddat en fågel med din fia med knuff bräda, allt sånt går inte glömma för dom sakerna har jag gjort med en underbar människa

De finns ingen bättre människa på jorden än dig!

Emmeli Thörnqvist for ever in my

 

Kram från Underbarastee

 
Av Sara - 22 januari 2012 15:24

Jag ska börja att berätta om en sak som stör mig... De är när de typ har hänt något och man skriver ut de på Facebook, okej du får skylla dig själv att du lägger ut de men de är alla kommentarer jag stör mig på "Finns" typ de är klart som fan personen finns? jag finns med eftersom de är jag som skriver ut de, alla vänner man har på Facebook finns om den tex inte nyligen har dött och inte finns mer! MEN ALLA FINNS man behöver inte skriva de hela tiden på alla statusar då de är något dåligt eller sorgligt!

 Hoppas jag inte förstörde er dag men nu vet ni de :)


KRAM från Underbarastee <3  

Av Sara - 21 januari 2012 14:30

NU väntar de en underbar springtur på ga 5 km men en killkompis :) sen blir de dra hem till Erika och Emma <3 jag har hunnit massa idag :P

Jag har hunnit flippa ur till musik, jag stod och lyssnade på musik och sen bara flippade jag ur och började dansa och hoppa mm :P

Jag har hunnit vara på grand med farmor och2 av mina småbröder nu blir de tagga träning :P TAGGA TAGGA, asså jag har så mycket energi nu så de finns inte <3

 

PUSS på er!

/ UNDERBARASTEE  

Av Sara - 20 januari 2012 23:55

Heeej :P

Idag har jag och min mamma hunnit ååka här ifrån till dit vi skulle och tillbaka xD

de lät som att vi hade åkt bara till affären men vi har åkt över 32 mil :P

Haha vi har handlat godis så de knakar om de, vi har dunkat musik så de dånar om de, vi har helt enkelt haft en UNDERBAR mamma och dotter dag :P <3

Haha jag råkade skrika för jag såg en spindel innan den va FETT stor och äcklig :P men då blev mamma rädd för att jag skrek :o typiskt mig xD

Som sag alla gör vi fel, alla gör vi saker som är bra! MEN SANNINGEN är att ingen är perfekt, inte ens jag :) <3

Sen har jag ju som sagt suttit och skrattat så jag har börjat gråta tack vare min underbara kompis <3 vi har många minnen och fler kommer vi få ju mer tiden går :P

Dagens skämt = vindruvor xD  

    Ouss på er från mig <3

/ UNDERBARASTEE <3

Av Sara - 19 januari 2012 14:24

nu är jag trött, har jobbat från kl 07.00 - 13.00 på ett ålderdoms hem, dom är så energikrävande och man får inte visa att man är trött så man måste hålla humöret uppe :P men jag är ledig i morron så jag kan sova ut :P <3

Av Sara - 18 januari 2012 11:47

Ringsbergskolan ett BRINNANDE HELVETE!

Bara för att de är en  liten skola så tror man att den är bra, men de ska jag säga att de är den inte.

Frågar man lärare så är skolan bra, Frågar man rektorn Är den super bra samt frågar man kommunen är den en av dom bästa skolorna i stan, men frågar man mig får man veta sanningen.

Om den är så bra varför gör inte lärarna något mobbning? varför trycker dom ner eleverna ännu mer? Till och med rektorn är på eleverna, Kommunen också! de är fan inte okej.

Dom säger att dom är bra på att lära ut saker ja de finns EN sak dom är bra på att lära ut de är hur man mobbar andra! Lärarna mobbade mig i 10 ÅR men jag gav inte upp hoppet, jag stannde kvar för att visa att de onda ska inte vinna.

Ex. De va en som slog mig en rast läraren kommer och ser de, puttar bort mig åt sidan och skriker åt mig att man inte får slåss  MEN WTF de va ju han som slog mig, jag stod och grät då sa läraren sluta se ut som en efterbliven idiot och lär dig att man inte ska slåss! vem va de som mobbade nu då? de va då inte jag.

Min klass var ett rent helvete med, eller okej de fanns väl några som vaar okej. Alla killar i klassen var emot mig förutom en, vi hade en kille i klassen med en pappa som satt i riksdagen han var klassens KUNG tyckte han bara för att han hade ett känt efternamn bara för att hans pappa satt i riksdagen medan man behandlade mig som skit bara för att jag hade/ har 9 syskon! bara för att man har 9 syskon är man tydligen inte lika älskad lika uppfostrad men de ska jag tala om för den skolan att va de någon som var uppfostrad där så är de just dom som har många syskon, jag var starkare änvissa andra som gömde sig bakom lärarna jag stannade inte hemma för att jag var mobbad jag gick minsan till skolan varige dag och visade att jag också gick där jag sa va jag tyckte tog åt mig den skiten jag fick tillbaka men jag blev inte svagare för att folk mobbade mig! Jag lärde mig att ta den skiten, jag var inte en av dom som slutade för att jag inte pallade mer, JAG STANNADE KVAR I 10ÅR, KLALR NI DE ATT VARA SVAG?

Jag hatar att höra när jag kommer hem att dom behandlar mina syskon likadant som dom behandlade mig, Hur kul tycker du de är att bli kallad äcklig, ful och fet, när du vet att dina vänner älskar dig för den du är?


Jag vill speciellt säga ett Tack till Erling Rask rektorn på Ringsbergskolan för att jag fick gå domma 10 underbara *host* år hos er, och så vill jag bara tala om att hoppas ni lär er att dom som tror dom är bäst vinner aldrig dom har alltid fel, de är dom som är svaga och inte syns som vinner!


SÅ SÄTT ALDRIG ERA BARN PÅ RINGSBERGSKOLAN!

EN VACKER DAG BRINNER SKOLAN I HELVETET!

 


/Underbarastee

Av Sara - 17 januari 2012 20:35

Hej på er :)

Jag tror jag kommer dö :( Vi har praktik med skolan och jag är på ett ålderdomshem, de är stressitoch alla är inne i sig själva!

De va en som sa de till mig idag "lev så länge du kan, rätt va de är så lever du inte längre", då fick jag tänka på de liv jag har levt de har varit underbart <3  ett tips är ju att ta vara på livet, som sagt en dag kanske man är där själv, sitter ensam inne på ett hem och alla runt om krin är döda, dina barn har inte tid att hälsa på för dom ska ta hand om sina barn. Så mitt tips till er är att LEVA livet så länge ni kan, se till att hålla kontakten med vänner, för en dag kanske ingen av dom finns kvar <3  

Ta väl hand om er :)

Kram från Underbarastee <3      

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards