Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Ändra på mig!

Av Sara - 30 augusti 2012 17:52

Jag är trött på att framstå som den coola tjejen, hon som är en bitch mot allt och alla som hon inte gillar!

Sen ja började på gymnasiet har jag förändrat mig helt och hållet, innan jag började på gymnasiet va jag den tjejen som alltid lyssnade på sin mamma, ville att allt skulle va okej, ingen skulle känna sig utanför men den tjejen är jag verkligen inte idag, idag är ja den tjejen som vill vara cool och få alla att tycka om mig och om inte då jävlar...

Nej men de är inte så farligt.... Men jag är trött på att antingen bli hatat  och bli kallad bitch eller att man älskar mig, kan ja inte bara bli den ja va förr, innan kunde man älska mig och hata mig på samma gång men idag är det verkligen tvätr om, antingen älskar man mig eller tycker man att jag är en bitch!

Jag vill tillbaka till den tjejen som inte hade dom snyggaste kläderna, den tjejen som inte följde modet, helt enkelt den tjejen som va tillbakadragen och blyg. Inte taskigt men jag har hamnat i fel umgänge från början....

I morgon (fredag) ska jag klä mig som ja gjorde förr, bete mig som den ja va innan och låta mig ta emot den skit folk kommer kasta på mig! Jag ska bli Sara igen, Den sara som folk älskar för den hon är,inte den tjejen som försöker spela ball, försöker att vara tuff genom att våga mer, den tjejen som inte skämms för va hon gör, helt enkelt den tjejen som är öppen för alla! De är slut på de nu, ja SKA bli SARA THERESE SÖDERLIND IGEN!

Inte den tjejen som vill försöka va snygg, ja vet att mina kompisar älskar mig för den ja är och den ja var, så nu ska jag skita i va ala andra tycker!

Denna bilden är tagen första veckan i ettan på gymnasiet!

   

Den här bilden är tagen första veckan i tvåan på gymnasiet! Skillnad!


/Underbarastee <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 november 2012 23:35


    Jag kan börja med att säga älska personen för den den är och inte hur den ser ut! Detta är jag och min underbara klasskompis Pauline, vi har gått samma program i 1.5 år men i samma klass bara ett halvår! Jag skiter i va andra tycker om m...

Av Sara - 4 november 2012 18:12


Jag blir så suur på att det finns en människa som gör mig så glad, eller jaa jag är ju glad att den personen finns men de som gör mig sur är att personen bor så långt ifån mig! Hihi nee men jag är glad, ja brukar ofta tänka på meningen " varför var...

Av Sara - 14 september 2012 18:08


tjenixen, tänkte bara tala om att ja tänker ta ett uppehåll nu från att blogga, ja tänker leva livet istället för att sitta och blogga om mitt liv, de kanske inte är så kul, men ja kommer starta igen i Oktober, klarar ni er utan mig så länge? om inte...

Av Sara - 10 september 2012 11:40


Tagga Skolan nu, för att sen när skolan är över går de snabbare inför kvällens träning, de är helt underbart kul! Just nu sitter ja och Loke hemma vid bordet och pratar om Hajar :) Det är sjukt att man kan ha så kul som vi! Vi skänker en puss till ...

Av Sara - 9 september 2012 16:51

Hejj nu igen efter en underbar helg med mina underbara vänner älskar er <3 ...

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards