Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 31 augusti 2012 16:53

Hej alla underbara människor, i Morron lördag den 1 september så kommer det vara en grym uppvisning på Grand sammarkand i Växjö, Växjö Ju-Jutsuklubb kommer visa  upp va vi har att bjuda på, kom och hämta INFO hos mig :) Kram på er!


/Underbarastee <3

Av Sara - 30 augusti 2012 17:52

Jag är trött på att framstå som den coola tjejen, hon som är en bitch mot allt och alla som hon inte gillar!

Sen ja började på gymnasiet har jag förändrat mig helt och hållet, innan jag började på gymnasiet va jag den tjejen som alltid lyssnade på sin mamma, ville att allt skulle va okej, ingen skulle känna sig utanför men den tjejen är jag verkligen inte idag, idag är ja den tjejen som vill vara cool och få alla att tycka om mig och om inte då jävlar...

Nej men de är inte så farligt.... Men jag är trött på att antingen bli hatat  och bli kallad bitch eller att man älskar mig, kan ja inte bara bli den ja va förr, innan kunde man älska mig och hata mig på samma gång men idag är det verkligen tvätr om, antingen älskar man mig eller tycker man att jag är en bitch!

Jag vill tillbaka till den tjejen som inte hade dom snyggaste kläderna, den tjejen som inte följde modet, helt enkelt den tjejen som va tillbakadragen och blyg. Inte taskigt men jag har hamnat i fel umgänge från början....

I morgon (fredag) ska jag klä mig som ja gjorde förr, bete mig som den ja va innan och låta mig ta emot den skit folk kommer kasta på mig! Jag ska bli Sara igen, Den sara som folk älskar för den hon är,inte den tjejen som försöker spela ball, försöker att vara tuff genom att våga mer, den tjejen som inte skämms för va hon gör, helt enkelt den tjejen som är öppen för alla! De är slut på de nu, ja SKA bli SARA THERESE SÖDERLIND IGEN!

Inte den tjejen som vill försöka va snygg, ja vet att mina kompisar älskar mig för den ja är och den ja var, så nu ska jag skita i va ala andra tycker!

Denna bilden är tagen första veckan i ettan på gymnasiet!

   

Den här bilden är tagen första veckan i tvåan på gymnasiet! Skillnad!


/Underbarastee <3

Av Sara - 29 augusti 2012 20:12

Jag måste lära mig att älska andra så som dom älskar mig!


/Underbarastee <3

Av Sara - 28 augusti 2012 18:00

Jag bryr mig inte va folk kallar mig, ja bryr mig inte om dom tycker ja är ful, fet, äcklig. För att ja vet att vågar ja bara tro på att ja är snygg så är ja det, tror jag att jag e söt då är jag det, men huvudsaken handlar inte om va andra tycker om dig, bara dina vänner älskar dig för den du är så är du den bästa i världen! Lita på dina vänner, säger dom att du är söt är du det, säger andra att du är ful så bara skit i dom, dom känner inte dig! Det är inte bara utseendet som gör dig söt/snygg det är personligheten med! Men våga tro, och våga lita på att du har rätt, det gör jag, jag tror på att jag är söt och snygg och det är jag med bara för att jag vågar tro på mig själv! ni som läser detta är med söta bara ni vågar tro på er själva <3

 

/Underbarastee <3

Av Sara - 26 augusti 2012 23:18

Heej alla underbara, på nyår gav jag och min bästa kompis Ewe ett av dom idiotiska och mest meningslöda nyårslöfterna någonsin vi skulle skaffa 6-pack.... Och jag har lyckats, eller lite iaf... men de är för att jag har haft de innan xD 

Det syns inte så bra på bilden dålig kamera... Men jag skulle egentligen bara säga att även om man ger sig in på något som är så jäkla löjligt så kan de va askul att jävlas med sin kompis om sen <3

 

/Underbarastee <3

Av Sara - 25 augusti 2012 01:52

Ligger i min säg mitt ute i skogen, snackar med Linnea om livet och har allmänt kul! de sitter störobjekt utanför dörren, spelar gitarr och babblar.... Ja köttade alla på att äta machmalows eller va de heter :) natti puss, i morron när ja vaknar ska ja göra något coolt me mitt hår xD ;)<3


/Underbarastee <3

Av Sara - 22 augusti 2012 21:14

Fånga dagen, ta den som den kommer, de är de jag har att säga idag <3


/Underbarastee <3

Av Sara - 19 augusti 2012 21:17

Denna bilden är sen i sommras då jag och mina två minsta bröder badade i en liten pool vi har, jag tycker den är så fin, jag älskar att jag satt i den poolen när jag va ca 5 år :D

Jag lägger upp denna bilden för att visa att ingenting ska få hända mina småsyskon, för att jag finns för dom i alla lägen, jag ger dom lycka, ilska och sorg men de ska inte hindra dom från att få leva med mig som syster tills livet tar slut <3

Älskar er Loke och Måns <3

 

/Underbarastee <3

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards