Direktlänk till inlägg 2 september 2012

Never stop smiling <3

Av Sara - 2 september 2012 12:35

När ja vaknade i morse tänkte jag "Va ska jag göra med mitt liv?", jag låg länge och funderade tills tanken slog mig.... Om jag bara fortsätter som ja gör så kommer de bli bra, och om det går snett någon gån på vägen då bara viker man av till en annan väg och börjar om!

Att vakna glad gör at man oftast får en bra dag, idag vaknade ja glad och min dag har börjat underbart bra :)

Nu ska jag visa vart ja går för!

 


/Underbarastee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 november 2012 23:35


    Jag kan börja med att säga älska personen för den den är och inte hur den ser ut! Detta är jag och min underbara klasskompis Pauline, vi har gått samma program i 1.5 år men i samma klass bara ett halvår! Jag skiter i va andra tycker om m...

Av Sara - 4 november 2012 18:12


Jag blir så suur på att det finns en människa som gör mig så glad, eller jaa jag är ju glad att den personen finns men de som gör mig sur är att personen bor så långt ifån mig! Hihi nee men jag är glad, ja brukar ofta tänka på meningen " varför var...

Av Sara - 14 september 2012 18:08


tjenixen, tänkte bara tala om att ja tänker ta ett uppehåll nu från att blogga, ja tänker leva livet istället för att sitta och blogga om mitt liv, de kanske inte är så kul, men ja kommer starta igen i Oktober, klarar ni er utan mig så länge? om inte...

Av Sara - 10 september 2012 11:40


Tagga Skolan nu, för att sen när skolan är över går de snabbare inför kvällens träning, de är helt underbart kul! Just nu sitter ja och Loke hemma vid bordet och pratar om Hajar :) Det är sjukt att man kan ha så kul som vi! Vi skänker en puss till ...

Av Sara - 9 september 2012 16:51

Hejj nu igen efter en underbar helg med mina underbara vänner älskar er <3 ...

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards