Alla inlägg under maj 2012

Av Sara - 27 maj 2012 18:29

Alla har vi en mamma de kommer ingen undan, vare sig om det är en biologisk mamma eller inte!

Tänker just nu så sjukt mycket på folk som har mist sin mamma under åren, men dom finns ju i himmelen!

Då är hon din ängel, men hon är fortfarande din mamma, bara lägg en tanke på henne för att hon finns säkert, hon älskar dig<3

Så alla mammor som finns GRATTIS PÅ MORSDAG <3


/Underbarastee <3


Av Sara - 22 maj 2012 16:41

Jag vet att du fans med mig under hela begravningen <3

Jag trodde jag skulle gråta hur mycket som helst men du stoppade mig! Jag vet att du har sagt att du inte vill se mig gråta och det fick du inte idag heller! Du fick ett leende på mina läppar för att jag visste att du fans där <3

Tack eän en gång för att du va på min sida hela livet, tack för att du fanns/finns <3

Älskar dig över allt annat min egna lilla ängel <3

/Underbarastee <3

Av Sara - 15 maj 2012 20:06

Även om man gör något man ångrar är man värd en andra chans, vi har fått ett liv för att leva de men alla gör vi misstag, alla gör vi något vi någon gång i livet kommer ångra, kanske dumpade killen som tyckte om dig för att han kom på att du va otrogen... men du är värd en andra chans.

Alla är vi värda en andra chans, har du cancer kan du inte hjälpa de, men du ska få det så bra du kan tills man dör, men sen får man alltid en andra chans i himmelen!


Ta ett setg lämna de förflutna bakom dig, fortsätt gå framot och visa att du är värd den andra chansen!

/Underbarasre

Av Sara - 14 maj 2012 17:15

Nu ungefär för en vecka sedan kl 17.20 tog du dina sista andetag på denna jord, den blev du en ängel!

Jag kan inte fatta att tiden kan gå så fort, men man säger att tiden går fortare om man har roligt, du min ängel kanske gör den rolig?

Jag har tänkt på dig varje kväll innan jag ska sova om du verkligen sitter där uppe och tittar på mig, men de tror jag eftersom jag har somnat med ett leende på läpparna dom gångerna någon har sett mig när jag har sovit"

Jag ville bara säga tack igen för den tiden vi fick med dig, och tack för att du alltid finns vid min sida!

Du kommer Alltid leva i mina tankar, Dag som natt

ÄLSKAR DIG


/Underbarastee

Av Sara - 13 maj 2012 22:25

Skolan och livet = jävla slit,
Skolan och Livet = jävla skit,
Något jag undrar överlänge är varför allt ska vara så svåt,
man är död innan man äns är klar de är så jävla svårt.
Varför alla lärare på oss skiten dumpar,
de är en bra anledning till att dom vårar karriärer sumpar?
Kan inte lärarna med ha ett bra beteende,

Hur svårt ska de va att ge oss ett leende?

varje ny dag i skolan blir bara skit,

Fylld av plåga och massa slit.

SÅ varför ens försöka när man vet att de inte kommer gå?
lärare är inte normala de är något dom inte förstå!

så varför sumpa chansen?
när  det ändå i slutet är lärarna som är elevsvansen!


/Underbarastee

Av Sara - 11 maj 2012 16:41

Om någon som står en nära har gått bort och de är begravning samma dag som det ligger ett Np i matte, Tycker jag man ska få ledigt!

Att hålla en kvar om man av hela sitt hjärta vill gå på den begravningen och visa kärlek ska man inte tvingas sitta kvar i skolbänken och gråta och tvingas göra ett np!


Jag skiter i vilket, jag tänker gå och skita i det np som ligger då, och visa min kärlek till den underbara personen som lämnade oss <3



/Underbarastee <3

Av Sara - 9 maj 2012 21:22

Som sagt, ett beslut är ett beslut!


Jag fick tänka på när min bästa militär kompis blev avstängd från FVRF, de va nog en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv, det känndes så jobbigt inom mig för att jag visste att vi inte skulle få se varandra i uniformen igen.

Jag mailade med den ansvarige och försökte, jag offrade min egna plats för honom men jag fick inte de, jag fick bara till svars "Ett beslut är ett beslut", de känns jobbigt för mig att veta att jag inte kunde ändra på de, så jag tog och accepterade det och levde vidare <3


jag Tycker du är en underbar person André även om vi inte ses i grönkläder så kommer jag aldrig dissa dig och glömma allt du har gjort för mig <3

/Underbarastee <3


Av Sara - 8 maj 2012 16:55

Jag Grät mer än någonsin igår för att du lämnade oss, men jag har nu insett att gråta gör de bara svårare!

Jag har insett att du sitter och kollar på mig och du vill inte att jag ska gråta för du finns ju fortfarande, bara att du inte kan visa dig.

DU lever till och med i våra hjärtan och de kommer du ALLTID att göra, de har gått snat ett dygn utan dig, men längtan till dig är större än någonsin! Hoppas du har de bra nu, jag ger dig ett leende för jag vet att du sitter och tittar på mig, DU ÄR UNDERBAR tack för tiden jag fick med dig då du levde!


Kärlek till alla er!


/Underbarastee 


Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards