Alla inlägg under mars 2012

Av Sara - 27 mars 2012 17:54

Jag hatar allt eller iaf min pappa!

Jag hatar livet!

jag hatar skolan!

Jag hatar fritiden!

Jag harat idioter!

Jag hatar mat!

Jag hatar lycka!

Jag hatar allt utom mina syskon eller iaf dom 2 minsta!

 

Av Sara - 21 mars 2012 20:40

Mina underbara vänner är mitt liv <3 Martin & Ewe är två av mina bästa vänner, vi kommer alltid hålla ihop även om döden skiljer oss åt för vi lever alltid kvar i varandras hjärtan! mitt liv består verkligen av mina vänners stöd, jag älskar er!!

 

Av Sara - 20 mars 2012 00:48

Jag blir galen och tycker synd om folk som lägger upp statusar på fb och sen att ingen gillar den/dom, jag får panik, jag vet själv hur de är att ingen gillar mina statusar/ bilder, jag vet också hur de är att vara oälskad och inte ha någon att va med? 


Varför finns de ens mobbning? ingenting blir bättre av att göra någon annans liv till en pina? jag tänker de, ta vara på dom vi har och va glada att dom finns istället för att göra narr av dom och sen beglaga sig när dom är borta då de redan är försent att ändra på de man gjort! för när en person är borta kan man aldrig få tillbaka den!

Sprid glädje istället, och ta vara på  dom vi har!!


LOVE! Kram från Underbarastee <3  

...

Av Sara - 18 mars 2012 22:20

Scrolla inte längre ner om du heter Niklas!!! :D


Av Sara - 16 mars 2012 17:06


Ey, mister vetenskapens värld säg mig vad resultatet är
Om du tar en skolgång  fylld av mobbning och besvär
Addera sedan känslan av att livet vart misär
Sen tar du situationen gånger ett automatgevär
Ta en månad utan jobb plus en  ny räkning
Minus en försäkring är lika med ny vräkning
Det blir en hemlös  individ
Det är ingen svår matematik

Att säga en miljon nollor
Tillsammans kan dom aldrig bli en
Hur man än lägger ihop det får man bara en  miljon idioter
En miljon nollor kommer aldrig leva som en
Om vi inte  vaknar upp ur drömmen
För bara döda fiskar går med strömmen

 

Av Sara - 6 mars 2012 19:10

En vän man älskar kan man inte sluta tänka på,

Hur mycket man en människa kan sakna kan jag inte förstå,

Fast de skiljer mellan oss 5år,

Kan jag när jag tänker på dig fälla en tår,

Kan du inte komma jag behöver din tröst,

Jag vill höra dig sjunga med din underbara röst,

Underbara Frida jag saknar dig,

Du betyder så sjukt mycket för mig,

Fast vi inte går på samma skola så kommer jag igen,

Jag kommer ALDRIG lämna dig min älskade vän

 

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards