Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Sara - 20 juni 2012 22:03

Hej igen!

Ville bara säga att jag är fett glad just på sekunden, i lördags (16/6) va det ett år sedan jag lämnade den skolan jag blev mobbad på i 10 år, är så jäkla glag, jag gick ut i världen från att vara den mest idiotiska självständiga tjej till att vara en av den Bästa vännen mn kan ha!

Jag gick från att ha 3 vänner till att idag ha en bit över 100 vänner jag kan lita på rätt igenom! Inte för att skryta men jag är ganska stark, det är många som har varit i denna situation jag va i, jag säger bara kämpa "Efter regn kommer alltid solsken", jag kämpade mig egenom skiten, jag har hamnat i ett bra nytt skolliv nu :D

Visa bara att du kan, vill och ska till målet med att ha det BÄST!

Jag är en helt ny tjej, jag har släppt allt det gammla och kämpar för det jag vill! Även om jag har ett F i engelska är det inte hela världen, ag kan kämpa upp det, klarade jag 10 år av mobbing klarar jag att kämpa upp ett litet F i skolan!

KÄMPA FÖR DET NI VILL, DET GJORDE JAG!

ge ALDRIG upp <3

KRAMAR <3

/Underbarastee

Av Sara - 20 juni 2012 20:31

Jag gillar verkligen inte att vara ledig..... Det är alltid så tråkigt och ensamt!

Det finns aldrig någon som har tid att hitta på något verkar det som! När man frågar någon så kan den inte för att den ska iväg eller va med någon annan... det är så trisst!

Så jag har tröttnat på att vara ledig, jag vill till skolan där kan ingen vara hemma och mysa med familjen, för i skolan ska man va, där träffar man sina vänner vilket är underbart. Så jag vill till skolan!

Kan inte detta sommarlov ta slut snart?


 

Kraam <3

/Underbarastee

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards