Alla inlägg den 3 september 2012

Av Sara - 3 september 2012 22:05

Idag har varit en underbar dag, innan varje träning har ja bara sagt "nej ja orkar inte, kan ja inte bara få åka hem?" men ja har övertalat mig själv! jag har till och med dragit en tjej runt växjösjön, helt underbart duktig va hon, hon har inte sprungit på ca tre år och ja drog henne så att hon SPRANG halva hela vägen! Ja kanske ska bli P.T? xD

Skojar bara inget P.T för min del inte xD

Jag har med varit och kört ett underbart pass i Somhallen nere i Vjjk ;)

Så idag har jag varit en underbart duktig tjej om jag fåt säga de själv, allt går om man bara vill ;)

Jag älskar att träna så att man knappt orkar något mer, de är verkligen livet, ja ska träna minst tre gånger i veckan xD


Bild på mig efter att ja hade sprungit runt sjön :P

   

Bild på mig innan Kampsportsträningen :)


/Underbarastee <3

Av Sara - 3 september 2012 00:13

Jag har vågat öppna mig inför andra, vågar berätta om mitt liv och va jag tycker, Jag är inte rädd för att visa att jag med är en person som vill synas, höras och få saker att ske!

För 1.5 år sedan va det min dröm, att bli en som inte vågade skämmas för sig själv och vad man tyckte... ja tog tag i min dröm och jag har fått den att gå i uppfynnelse, jag är som sagt inte den ja va förr, jag kan fortfarande ta skit av andra men idag är jag inte rädd för att säga vad jag tycker om personerna som gör det, så jag är inte rädd för att kasta skit tillbaka!

Ja lovar att du kan med göra som jag har gjort bara du vågar lita på att de du vill ska gå!

Börja förändra ditt liv idag om du vill, våga visa att du verkligen vill nå din högsta dröm, "allt går, bara man vill"!


 

/Underbarastee <3

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards