Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Sara - 1 augusti 2012 21:04

Jag kan gråta även om jag är stor, jag kan gråta av smärta, sorg, besvikelse, saknad till och med lycka! bara för att man är stor ska man inte sluta gråta, det kan hjälpa ibland, lätta någons sten från ett bröst!

Just nu känner jag att jag har fått tillbaka den sten som satt nere i mitt hjärta för 1 år sedan, men då kom det en människa i mitt liv, började sakta dra upp den med all sin livslycka, men innan när jag fick ett sms tappade den taget, stenen föll tillbaka ner i mitt hjörta och jag fick tårar i ögonon! Hur ska jag klara mig utan dig? du lovade mig? men jag ska inte va sur på digm jag åker med för din skull!


Jag tänker såhär "jag åker, och jag åker för dig" så även om du inte är med på plats är du i mitt hjärta som finns på den platsen du inte åkte till! Jag hoppas det kommer bli bra för dig här hemma!

Jag kommer som sagt aldrig bli stor för att gråta, att gråta är en del av att vara en människa!


/Underbarastee <3

Av Sara - 1 augusti 2012 00:11

Packad och klar, om ett dygn sitter man i en buss på väg till Frankrike...

Jag har ingen lust.... Fast jag ska ju dela tält med dom underbaraste människorna!

Det tog mig två timmar och packa, är jag tjej eller är jag tjej? jag kunde inte ens bestämma vilka byxor jag skulle ha xD

men nu har jag de, då är jag snart på väg ut från mitt kära sverige, åker på torsdag och är iväg 10 dagar, jag kommer dö <3 jag kommer sakna min mamma så sjukt mycket att jag kommer gråta ibland!

Min mamma är mitt allt, jag älskar henne över allt annat, henne och min lillebror <3

Men jag kommer tillbaka det kan ni ge er fan på xD <3


/Underbarastee <3


Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards