Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Sara - 28 juli 2012 00:12

Jag inser nu hur mycket personen jag dissade betyder för mig, det va mitt fel från början, det va inte ditt fel, ingenting hade egentligen med dig att göra det är bara att jag är sån jag är, jag kan inte hjälpa att jag överreagerar så som jag gjorde mot dig. Jag vet att du kommer säkert lösa detta, och du vet att detta är riktat till dig. Du betyder så sjukt mycket för mig, även om jag gav dig dissen och sa att det va bättre att vi lämnade varandra från den vänskapen vi hade. Från första gången jag snackade med dig hade du en stor plats i mitt hjärta, den platsen kommer du alltid ha kvar. Har man bråkat en gång kommer man aldrig sluta bråka, även om man tror det efter att man har blivit vänner igen så är det fel, en gång bråk = alltid bråk, tyvärr!

Du får säga va du vill om allt jag skriver om dig nu om du nu läser detta men jag ville bara att du skulle veta att du är en underbar person men att vi hör inte ihop, vi har bråkat och nu är det över, och allt är mitt fel och det vet jag!


Som sagt man inser inte hur mycket en person betyder för än, fören den dagen den är borta! Så är det med dig nu, jag har insett nu hur mycket du betyder för mig, jag blir tårögd när jag ser bilder på dig, jag börjar gråta ibland med för att jag ser hur lycklig du kan va utan mig, men jag ska inte fastna i det förflutna utan gå vidare, så tack för den tiden vi hade, och hoppas du kan ha kul även om jag sabbade en del av ditt liv, men du har inte levt så länge så du kommer glömma mig.

"Du är en trogen vän, låt ingen trycka ner dig, va den du är så kommer du få ett av dom underbaraste liven som finns på denna jorden!"


/Underbarastee <3

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards