Alla inlägg under februari 2012

Av Sara - 22 februari 2012 21:50

Lyckan betyder fan mycket, fan va bra att vi ha den <3 om inte skratt hade funnits hade inte jag heller de jag är "Made of skratt" nae men jag hade inte varit den jag är <3

/ Underbarastee

Av Sara - 7 februari 2012 11:49

Är de såhär jag ser ut? är jag verkligen sågär ful?
Varför har folk då sagt de till mig i 10 år?
Är jag tjock? Folk  kallade mig tjock ful och äcklig, samt att jag såg ut som en gorilla, kan man inte se skillnad på mig och en gorilla är de på tiden att skaffa sig glasögon. Att kalla mig tjock fine gör de men jag väger bara 48 kgär man tjock då? jag tror ingen av er som sa till mig att jag var tj...ock vägde mindre än mig!
Samt att säga att jag är ful gör de om ni vill men jag vet att många tycker jag är fin så jag bryr mig inte. Kalla mig äcklig helt okej, alla har vi varit äckliga någon gång de kommer INGEN undan, inte minst när man va liten, man spydde på sig mm.
Jag har ingen rätt att bli kallad detta? eller kanske har jag de enligt er? men är de någon som är allt detta jag blivit kallad så är de inte jag!

 

...

Av Sara - 6 februari 2012 22:02

Jag är sur och ledsen , jag har ont... inget är som de ska, mina vänner sviker mig en efter en, jag har skadat henden, inget är bra just nu. Jag ska inte klaga på livet som jag levde igår, men de kan jag göra idag... men de jag lever i morron kommer nog va bra eller nae de kommer de inte för jag ska sitta hemma och tråka!


VARFÖR KAN INTE LIVET VA ROLIGT ÄVEN OM ALLT GÅR FEL?

men jag ska inte klaga jag har ju er <3


Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards