Alla inlägg under januari 2012

Av Sara - 15 januari 2012 13:18

Heej, har inte hunnit skriva i helgen, jag har varit iväg på militären i kosta <3 nu är jag trött och helt sönder sliten efter all träning, men hoppas ni mår bra <3

Kramar från Underbarastee <3

Av Sara - 12 januari 2012 22:06

En av de underbaraste stunderna i mitt liv är när jag får hoppa i min militäruniform <3 de är verkligen en underbar känsla. En känsla som är mindre bra är ju när ens kompis glömmer hämta en på stationen, en halvtinne senare fattar man att dom har glömt en då tar man initiativet att går ensam frysande och då börjar tårarna komma :( jag grät i ca 20 då man kommer in där alla andra är 20 min sen och ser att alla kollar på en för att man är försenad<3 men sådan tur va finns de alltid en axel att gråta färdigt emot <3  vi va ute och gick i ca 2 timmar drygt 5 km, med packning som väger mer än mig :P      Här är jag och UNDERBARASTEE Sara <3

Av Sara - 11 januari 2012 19:06


   Jag är inte snygg sött gullig eller Sexig som folk säger men jag är en underbart stark glag samt energifylld person. Jag kan med vara en sur kaxig och envis person, men jag vill bara de bästa av hela livet! jag älskar livet för man vet alldrig vilka roliga saker de har att komma med, Livet är som en skog man vet inte vilket träd som faller först. Alla är vi olika men ändå har vi lika mycket värde, hur vi än ser ut, gör luktar vi är alla älskade <3  

Av Sara - 11 januari 2012 08:10

Mornarna är underbara när man måste gå upp (eller inte), men när man är för lat för att ta bussen åker man med pappa så är man en timme för tidig, de är då man insåg att man skulle nog sovit en timme till och sen ta bussen till skolan. Men de är ganska mysigt att åka bil med <3 puss till er alla <3  

Av Sara - 10 januari 2012 23:53

De med kärleken är inte alltid lätt, tex om du har bråkat med någon du tycker om eller någon du verkligen älskar. Alla är vi älskade av någon, så va inte rädda att kärleken är borta för evigt <3 Kärleken bor i våra hjärtan, man ska inte bara älska utan ta emot kärleken av folk med, de underlättar oftast att man bråkar och man fattar hur mycket man betyder för folk. Du kan älska någon av hela ditt hjärta men ibland kan de bli förmycket, tänk på att ta en paus de kommer alltid lösa sig till slut. Kärlekenfinns alltid kvar i våra hjärtan <3   Kärlek från mig <3   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards