Direktlänk till inlägg 7 juli 2012

10 år i ett brinnande helvete!

Av Sara - 7 juli 2012 14:09

Jag tänker ta upp hur mitt liv i skolan va i 10 år igen, jag har citerat det jag skrev i min blogg den 18 januari 2012!


"

Ringsbergskolan ett BRINNANDE HELVETE!

Bara för att de är en  liten skola så tror man att den är bra, men de ska jag säga att de är den inte.

Frågar man lärare så är skolan bra, Frågar man rektorn Är den super bra samt frågar man kommunen är den en av dom bästa skolorna i stan, men frågar man mig får man veta sanningen.

Om den är så bra varför gör inte lärarna något mobbning? varför trycker dom ner eleverna ännu mer? Till och med rektorn är på eleverna, Kommunen också! de är fan inte okej.

Dom säger att dom är bra på att lära ut saker ja de finns EN sak dom är bra på att lära ut de är hur man mobbar andra! Lärarna mobbade mig i 10 ÅR men jag gav inte upp hoppet, jag stannde kvar för att visa att de onda ska inte vinna.

Ex. De va en som slog mig en rast läraren kommer och ser de, puttar bort mig åt sidan och skriker åt mig att man inte får slåss  MEN WTF de va ju han som slog mig, jag stod och grät då sa läraren sluta se ut som en efterbliven idiot och lär dig att man inte ska slåss! vem va de som mobbade nu då? de va då inte jag.

Min klass var ett rent helvete med, eller okej de fanns väl några som vaar okej. Alla killar i klassen var emot mig förutom en, vi hade en kille i klassen med en pappa som satt i riksdagen han var klassens KUNG tyckte han bara för att han hade ett känt efternamn bara för att hans pappa satt i riksdagen medan man behandlade mig som skit bara för att jag hade/ har 9 syskon! bara för att man har 9 syskon är man tydligen inte lika älskad lika uppfostrad men de ska jag tala om för den skolan att va de någon som var uppfostrad där så är de just dom som har många syskon, jag var starkare änvissa andra som gömde sig bakom lärarna jag stannade inte hemma för att jag var mobbad jag gick minsan till skolan varige dag och visade att jag också gick där jag sa va jag tyckte tog åt mig den skiten jag fick tillbaka men jag blev inte svagare för att folk mobbade mig! Jag lärde mig att ta den skiten, jag var inte en av dom som slutade för att jag inte pallade mer, JAG STANNADE KVAR I 10ÅR, KLALR NI DE ATT VARA SVAG?

Jag hatar att höra när jag kommer hem att dom behandlar mina syskon likadant som dom behandlade mig, Hur kul tycker du de är att bli kallad äcklig, ful och fet, när du vet att dina vänner älskar dig för den du är?


Jag vill speciellt säga ett Tack till Erling Rask rektorn på Ringsbergskolan för att jag fick gå domma 10 underbara *host* år hos er, och så vill jag bara tala om att hoppas ni lär er att dom som tror dom är bäst vinner aldrig dom har alltid fel, de är dom som är svaga och inte syns som vinner!


SÅ SÄTT ALDRIG ERA BARN PÅ RINGSBERGSKOLAN!

EN VACKER DAG BRINNER SKOLAN I HELVETET!"


Jag skäms inte för något av detta jag säger, det är bara sanningen efter vad som har hänt mig!

Sanningen är hård och jobbig att höra, men den kommer endå alltid fram, sanningen kommer nu fram om Ringsbergskolan!


/Underbarastee <3

 
 
Ingen bild

Hej

11 juli 2012 15:41

Tycker det var bra av dig att stå på dig och fortsätta komma till skolan även om du blev behandlad såhär. Du visade att de elaka personerna inte kan såra dig och tro mig, när de blir äldre kommer de förstå hur elaka de var och ångra sig. Jag blev behandlad på samma sätt i flera år och lät det inte gå upp över huvudet för mig, och nu är jag lyckligare än någonsin :D

 
Ingen bild

Amanda

1 september 2012 21:18

Tycker att det är riktigt tråkigt att du skriver sånt om "klassens kung". Du rent av hänger ut honom. Där tappade du min respekt för dig Sara. Inte trodde jag att du kunde sjunka så lågt, men det kunde du tydligen. Varför tar du inte med allting du gjorde mot oss i klassen? Kanske finns det en anledning varför du blev behandlad som du blev? som t.ex när du pekade fuck you till Tristan när du kramade Oliva och hånflinade mot honom? Eller när du satt och ljög till lärarna och påstod att "klassens kung" hade mobbat dig och gjort massor av saker som inte var sant? jag vet att du hade det svårt, det förnekar jag inte. Men samtidigt gjorde du jävligt mycket mot oss andra som inte var okej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 november 2012 23:35


    Jag kan börja med att säga älska personen för den den är och inte hur den ser ut! Detta är jag och min underbara klasskompis Pauline, vi har gått samma program i 1.5 år men i samma klass bara ett halvår! Jag skiter i va andra tycker om m...

Av Sara - 4 november 2012 18:12


Jag blir så suur på att det finns en människa som gör mig så glad, eller jaa jag är ju glad att den personen finns men de som gör mig sur är att personen bor så långt ifån mig! Hihi nee men jag är glad, ja brukar ofta tänka på meningen " varför var...

Av Sara - 14 september 2012 18:08


tjenixen, tänkte bara tala om att ja tänker ta ett uppehåll nu från att blogga, ja tänker leva livet istället för att sitta och blogga om mitt liv, de kanske inte är så kul, men ja kommer starta igen i Oktober, klarar ni er utan mig så länge? om inte...

Av Sara - 10 september 2012 11:40


Tagga Skolan nu, för att sen när skolan är över går de snabbare inför kvällens träning, de är helt underbart kul! Just nu sitter ja och Loke hemma vid bordet och pratar om Hajar :) Det är sjukt att man kan ha så kul som vi! Vi skänker en puss till ...

Av Sara - 9 september 2012 16:51

Hejj nu igen efter en underbar helg med mina underbara vänner älskar er <3 ...

Presentation


Våga satsa för att vinna

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards